Éves szinten sok embernél megfordulok. Folyton azt hallom az ügyfeleimtől, hogy: „Nehéz jó szakembert találni. Olyat pedig, aki ért is ahhoz, amit csinál, és még garanciát is vállal az elvégzett munkára szinte lehetetlen”

Üdvözlöm!
Lizák Sándor vagyok.

 „30 év szakmai tapasztalat szereléstechnikában.”
               1989-ben végeztem épület szerkezetlakatos szakon, majd később leérettségiztem. Az alap szakmám nagyon sokrétű, és komoly betekintést enged az épületek világába. Tehát azt mondhatom, hogy az otthonokban otthon vagyok.
„15 év szakmai tapasztalat víztechnikában.”
               2004-ben szakosodtam víztechnikára. Fő tevékenységi köröm a Reverz Ozmózis víztisztítók, és a műgyantás vízlágyítók forgalmazása, szerelése, és szervizelése. Hivatalos beszerelő/beüzemelő partnerként több száz háztartásnak oldottam meg az ivóvíz és vízkő problémáját. Mivel ezek a termékek mind beszerelést, beüzemelést igényelnek, és időnként komoly csövezési munkálatokat kellett végezni, egyértelműnek tűnt a vízvezeték szerelés hozzárendelése is a tevékenységi körömhöz. Főleg kisseb egy-két hét alatt elvégezhető munkákat szoktam vállalni, mert fő célcsoportom a lakosság. Ipari méretű kivitelezéseket nem vállalok, nincs rá kapacitásom.
               Kizárólag magas minőségű, és hosszú élettartammal rendelkező készülékeket forgalmazok, és telepítek. A Reverz Ozmózis víztisztítókra akár 1+9 év garanciát is vállalok.
               Fontos számomra az időpontok, és határidők betartása. A napi munkáknál 30-60 perces tájolással meg tudom adni az érkezésem idejét. A több hétre előre egyeztetett munkákat pedig mindig a megbeszélt időben kezdem! Tisztelem a mások idejét, és szeretem, ha az én időmet is fontosnak tartja az ügyfél. Azt gondolom, hogy a kölcsönös tisztelet az alapja jó munkavégzésnek, és az ügyfél megelégedésnek.
               Az idők folyamán nagy ügyfél bázisom keletkezett, ahová folyamatosan vissza kell járni. Ebből kifolyólag sok referenciám gyűlt össze, amit igyekszem folyamatosan bekérni az új weboldalamra. Kérem, olvassa át a már begyűjtött referenciákat, lehet az ön szomszédjában is dolgoztam már.
               Egy ki adalék arról, hogyan gondolkodom, és hogyan állok az ügyfelekhez. Jelenlegi két céges telefonszámom üzemel, kapcsolattartásra. Ez egyiket 1999-ben, a másikat 2004-ben vettem. A 15 évvel ezelőtt kiadott névjegykártyákon ezek a számok szerepelnek, és valószínűleg a következő 15 évben is ezek fognak. Sokan kérdezik tőlem, hogy milyen minőségűek a termékeim? Azt szoktam válaszolni, hogy a lehető legjobb, mert a garanciális javításokra fordított idő, az veszteség egy cégnek. Inkább kínálok egy 5000Ft-al drágább terméket, amiről tudom, hogy jó, mint egy olcsóbbat amiről tudom, hogy nem az. Ettől függetlenül sajnos időről időre becsúszik egy-egy garanciális javítás, amit mindig soron kívül és ingyenesen kijavítok. Büszke vagyok arra például, hogy az általam üzemeltetett Reverz Ozmózis víztisztítók meghibásodási aránya 1% alatti!

               A félreértések elkerülése végett álljon itt egy történet egy autószerelőről:
Egy fiatalembernek nem indul a kocsija, ezért elvontatja egy autószerelőhöz. A szerelő átvizsgálja az autót, majd hoz egy kis gumikalapácsot, amivel ráüt egyet az indítómotor kommutátorára. Kipróbálja a kocsit, és lás csodás indul. Kérdezi a fiatalember.
– Mivel tartozom?
– 4000Ft lesz.
– 4000Ft egy ütésért?
– Nem-nem. Az ütésért csak egy ezrest adsz, a másik ezrest amiért tudtam, hogy hová kell ütni, a harmadik ezrest azért, mert volt hozzá speciális szerszámom, a negyedik ezres pedig az Áfa amit az államnak fizetsz.

               Tanulság? Ha valaki olcsón várja el a munkát ne forduljon szakemberhez. Ha pedig komoly szakemberre van szüksége, akkor fogadja el, hogy a mai világban egy cég által kivitelezett szakipari munka nem olcsó.
               Ha szüksége van víztisztítóra, vízlágyítóra, szaniter árura, vagy egy vízvezeték szerelőre, hívjon bizalommal.

Üdv: Lizák Sándor ügyvezető