fbpx

Általános Szerződési Feltételek (ASZF)

Saanpedo Group Kft. – www.nyirhome.hu

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák az – alul írott, a továbbiakban szolgáltató -, által üzemeltetett web áruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Az ÁSZF letöltése: Itt

A szolgáltató neve: Saanpedo Group Kft. – www.nyirhome.hu

A szolgáltató székhelye: 4400. Nyíregyháza Bethlen Gábor u. 25. üzlet

A szolgáltató elérhetősége: Tel: 0670/451-8910, email: info@nyirhome.hu

Cégjegyzékszáma: 15-09-084913

Adószáma: 26213037-2-15

Bankszámla: Cib Bank 10700048-73024170-51100005

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Nyíregyházi Törvényszék Cégbírósága

A szerződés nyelve: magyar

A szolgáltató ügyfélszolgálata:
Munkaidőben (8.00-16.30) telefonon és e-mailen állunk rendelkezésre.
Tel: 06-70/451-8910, E-mail: info@nyirhome.hu
Munkaidőn túl értesítse az ügyfélszolgálatot e-mailben: info@nyirhome.hu

A tárhely-szolgáltató adatai: ICON MÉDIA Kft.
Székhely: 6000 Kecskemét, Csóka u. 26.
Postacím: 6000 Kecskemét Pásztor u.17.
Cégjegyzékszám: 20 09 072621
Adószám: 23918355-2-20
Tel:    06-70 / 518-1943
E-mail:   info@webdigital.hu
Bankszámlaszám:10702112 47321902 51100005
Pénzintézet: CIB Bank

  1. Alapvető rendelkezések: A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  2. Az ASZF hatálya: Ezen tudnivalók érvényesek a www.nyirhome.hu webáruház által kínált termékekből kiválasztott árucikknek a www.nyirhome.hu weboldalon, vagy az ügyfélszolgálaton (tel.: 0670/451-8910) keresztül történő megrendeléskor. 
  3. A web shop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme: Oldalainkon megjelenő információk a www.nyirhome.hu üzemeltetőjének a tulajdonát képezik. Az anyagok kizárólag személyes, nem kereskedelmi célú használata engedélyezett. Az itt található anyagokat a látogató nem jogosult módosítani, újra előállítani, nyilvánosan közzétenni, előadni, terjeszteni, illetve egyéb módon a nyilvánosságot szolgáló vagy kereskedelmi célzattal felhasználni. Adatainkat a legnagyobb gondosság mellett állítottuk össze, de az esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Egyes termékek fotói illusztrációk és eltérhetnek a valóságtól. Az árak honlapunkon történő megjelenésüktől kezdve érvényesek kivéve, ha azok minden gondosság ellenére hibásan kerültek feltüntetésre, – különösen a nyilvánvaló elírások, az általános forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak, – akkor cégünk nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást. Ha ez a megrendelőnek nem felel meg, elállhat a vásárlástól. Termékeink kizárólag online rendelhetőek, személyes vásárlásra nincs lehetőség.
  4. Rendelkezésre állás/nyitva tartás: A www.nyirhome.hu web áruház az év 365 napján nyitva tart és fogadja a vásárlókat. Telefonos ügyintézési idő: Hétfőtől – péntekig 8.00-16.30 ig. Ünnepnapokon, és hétvégén telefonos ügyfélszolgálatot nem tartunk fent.
  1. Adatkezelési szabályok: A www.nyirhome.hu üzemeltetője tiszteletben tartja és biztonsággal őrzi az Ön személyes adatait. A regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeli – figyelemmel a 2011. évi CXII. adatvédelemről szóló törvényre -, és csak a megrendelések teljesítésének lebonyolítására és saját promóciós kampányainak keretében használja fel, harmadik személynek nem adja át. Ön, mint felhasználó tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta azzal, hogy írásban bármikor visszavonhatja. (Illetve az automatizált hírlevélről a benne található leiratkozási linken keresztül, egy kattintással le lehet iratkozni.) A honlap látogatása során bizonyos tartalmak automatikusan generálódnak a honlapot futtató Webszerveren (pl. a látogató IP címe, a látogatás időpontját, valamint a böngésző és operációs rendszer típusa). Ezen adatokat kizárólag arra használjuk, hogy a honlap forgalmát figyelemmel kísérjük, és további fejlesztéseink érdekében megismerjük Felhasználóink látogatási szokásait. Ezen adatokat a megjelölt céloktól eltérő célra nem használjuk fel.

További kérdéssel, illetve észrevételeivel keresse az ügyfélszolgálatunkat. Adatvédelmi tájékoztatónkat itt olvashatja: https://nyirhome.hu/adatvedelmi-tajekoztato/

  1. Hírlevél: Aktualitásokról és akcióinkról hírlevelünkben küldünk tájékoztatást, amennyiben a vásárló erre igényt tart. A regisztrációval a vásárló hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Saanpedo Group Kft. számára reklám céllal hírlevelet küldjön. A hírlevélről bármikor lehetősége van leiratkozni. a levelek alján található leiratkozás linkre kattintva. Vagy emailben kérni a törlést az info@nyirhome.hu emailcimen. Hírleveleink a kiküldéskor érvényes árakat tartalmazzák, az éppen aktuális árakról mindig honlapunkon tájékozódhat.
  2. Vásárlási lehetőségek: a www.nyirhome.hu webáruház, kizárólag online kiszolgálást végez. A Saanpedo Group Kft. csak irodát és áruraktárat tart fenn. Rendelést telefonon is leadhatja a +3670/451-8910 számon. Bolti tevékenységet nem végzünk. Személyes kiszolgálásra nincs lehetőség.
  3. A termékekkel kapcsolatban: www.nyirhome.hu webshopban a szolgáltató részletesen feltünteti a termékek nevét, árát, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

– A termékek árai tartalmazzák az Áfát.
– A termékek árai nem tartalmazzák a házhozszállítási díjat. (Erről a szállítási feltételek részben bővebben olvashat)

– A termékek árai, ha ez külön nincs feltüntetve, akkor tartalmazzák a csomagolási díjat. (Egyes termékek esetében speciális csomagolás szükségeltetik, ebben az esetben külön csomagolási díjat számítunk fel, ami a termékleírásnál feltüntetésre kerül.

  1. Akciókkal kapcsolatos tudnivalók:

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az
– az akció időtartamáról
– a készlet erejéig
– a kedvezmények mértékéről
– a részt vételi, feltételekről

A különböző típusú akcióink, és kedvezményeink nem vonhatók össze.

  1. A rendelés menetének részletes leírása: A vásárlás első lépése a kiválasztott tételek kosárba tétele. Ez természetesen nem kötelezi Önt vásárlásra, amennyiben meggondolja magát, akkor a „tétel törlése X” gombbal bármely tételt kiveheti a kosárból, de a „kosár ürítése” gombra kattintva a kosár teljes tartalmát is törölheti. A kiválasztott termékek mindaddig a kosarában maradnak, amíg Ön meg nem vásárolja, vagy a kosárból a fenti lehetőségek valamelyikével el nem távolítja őket. Ha 30 percig semmilyen böngésző tevékenységet nem végez, akkor a vásárlás folytatásához ismét be kell jelentkeznie oldalunkra. Ilyenkor az elérhető tételeket a kosarában fogja találni.

Amikor minden megvásárolni kívánt terméket a kosárba tett, „kosár megtekintése” menüpontban kattintson a „tovább a pénztárhoz” gombra.

– Amennyiben korábbi vásárlásai által Ön kupon formájában levásárolható kedvezményre jogosult és azt a jelenlegi rendelésénél igénybe kívánja venni, úgy kérjük, hogy ezen szándékát a megfelelő négyzet kipipálásával jelezze, illetve adja meg a kupon kódját. Ellenkező esetben a kedvezménye megmarad, azt a következő vásárlásoknál veheti majd igénybe.

– A szállítási módot az Önnek megfelelő mód melletti gombra való kattintással tud választani.

– A kosárban összegezzük a rendelését, megtekintheti az Ön által választott termékeket, a termékek összértékét, a kalkulált szállítási költséget.

– Ismételten a „tovább a pénztárhoz”  gombbal átjut, a Pénztár oldalra ahol a személyes, céges, és szállítási adatok megadására van lehetőség.

– Amennyiben Weboldalunkon korábban már regisztrált, úgy a felső sorban elhelyezett „ Visszatérő vásárló vagy? Kattints ide a belépéshez„ gomb alatt lehet bejelentkezni. A regisztrációhoz használt felhasználói név vagy e-mail, plusz jelszó megadásával jelentkezzen be.

– Amennyiben Ön új vásárló, a kért adatokat ki kell tölteni.
– Házhoz szállítás esetén, amennyiben a számlázási és a szállítási cím nem egyezik meg, töltse ki a szállítás másik címre mezőket is.

– Kérjük, hogy az e-mail címének és a telefonszámának a helyességére fokozottan ügyeljen, mert amennyiben ezek valamelyikét tévesen adja meg, úgy az Önnel való kommunikációnkra (rendelésének állapota, kiszállítás várható időpontja, esetleges egyeztetések) nincs lehetőség.

– Az adatok megadása után lehetősége van a jelölő nézet kipipálásával felhasználói fiókot regisztrálni.

– A rendelés tartalma táblázat tartalmazza a rendelés adatait, a szállítási, és fizetési módot, amit itt még lehet módosítani.

– A rendelés véglegesítése előtt a megfelelő négyzet kipipálásával igazolnia kell, hogy az Ön által megadott adatok megfelelnek a valóságnak, valamint azt, hogy jelen ASZF tartalmát megismerte, azt elfogadja, a rendelés menetével tisztában van, vállalja a vásárlással összefüggő, felül írott szolgáltató javára történő fizetési kötelezettséget, továbbá az Adatvédelmi tájékoztatóban részletezett adatkezelésekhez hozzájárul.

– A „megrendelés elküldése” gombra kattintva a Köszönjük rendelését rögzítettük oldalra érkezik. Ha a rögzített rendelésben esetlegesen bármilyen hibát talál, vegye fel a kapcsolatot asz ügyfélszolgálattal, és módosítjuk a rendelést.
– A rendelést, a megadott email címre, a rendszer automatikusan elküldi önnek.

– Megrendelésének alakulását figyelemmel kísérheti oldalunkon a „rendeléseim” menüpontban.

– A papír alapú számlákat a csomagba helyezve kiküldjük az Ön által megadott adatokkal kiállítva. Elektronikus számlázás esetén a számlát, letölthető formátumban fogja megkapni.

  1. A szerződés létrejötte:

– A vásárló a “Megrendelés elküldése” gombra történő kattintással kötelező érvényű és számára fizetési kötelezettséggel járó ajánlatot tesz a kosárban található árucikk(ek) megvételére, és elfogadja ezen Vásárlási tudnivalók érvényességét.
– A megrendelés visszaigazolása – amely a rendelés feladása után automatikusan kiküldésre kerül – igazolja, hogy a vásárló rendelését a Saanpedo Group Kft megkapta, ez azonban nem jelenti a vásárló ajánlatának elfogadását.
– A szerződés csak akkor tekinthető megkötött szerződésnek, amikor a Saanpedo Group Kft. kinyilvánítja a rendelés elfogadását, amelyet egy külön e-mail küldésével igazol vissza.
– A vásárló a Saanpedo Group Kft. honlapján való regisztrációval, illetve a telefonon leadott rendeléssel elismeri, hogy jelen ASZF, valamint az Adatvédelmi tájékoztató tartalmát megismerte, azt elfogadja, a rendelés menetével tisztában van, vállalja a vásárlással összefüggő, Saanpedo Group Kft javára történő fizetési kötelezettséget, továbbá az Adatvédelmi tájékoztatóban részletezett adatkezelésekhez hozzájárul.
– Amennyiben a vásárlást megelőzően a termékkel kapcsolatban kérdése merül fel, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol készséggel állunk rendelkezésére.

  1. Rendelési hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek: amennyiben a rendelés után észleli, hogy valamilyen adatot rosszul adott meg, ezt azonnal jelezze a szolgáltató ügyfélszolgálatának.
  2. Rendeléskor mit érdemes írni a „megjegyzés” rovatba? A munkatársaknak szóló részbe az alábbi témakörökkel kapcsolatban érdemes megjegyzést tenni:

– az általunk vállalt határidő utáni szállítási, átvételi dátumot. Tehát, ha egy későbbi időpontban szeretné megkapni a terméket.

– rendelések egy csomagban történő kézbesítésének igényét.

– azt/azokat a nap/napokat, melyeken nem tudja átvenni a rendelését.

– ha, a csomagot Ön helyett más (szomszéd, kolléga, portás stb.) is átveheti. Név és telefonszám megadásával.

– ha a szállítási cím, vagy azon belül a pontos cím megközelítését bonyolultnak gondolja, akkor rövid megjegyzésben leírhatja.

– A rendelés véglegesítése előtti telefonos egyeztetésre vonatkozó igényt.

  1. Rendeléskor mit nem szabad a „megjegyzés” rovatba írni: A munkatársainknak szóló részbe a rendelés módosításával kapcsolatos tényezőket nem lehet beírni, mert a megjegyzés rovatot nem kezeli rendszer:

– Pl. a korábban kiválasztottól eltérő átvételi- és/vagy fizetési módot, szállítási vagy számlázási címet. Ilyen esetben módosítani kell a rendeléssel kapcsolatos adatokat, hogy azt a rendszer kezelni tudja!

– pl. ha a kosárba tettől eltérő példányszámot szeretne – lépjen vissza a kosárhoz és módosítsa a darabszámot.

– Pl. hogy a rendelésről több számlát, eltérő nevekre szeretné – egy rendelésről automatikusan egy számlát állítunk ki! Ha a rendelést bontva szeretné számláztatni, akkor érdemes a rendeléseket külön leadni. Ettől a szállítás történhet összevonva, de a megrendelések megjegyzés mezőjébe be kell írni, az előző megrendelések rendelés azonosítóját és az összevonással kapcsolatos kérelmet.

  1. Rendelések összevonása: Csomagolás szempontjából összevonható két rendelés, ha még nem kertült szállítási fázisba. Tehát egyszer számítjuk fel a szállítási költséget, ill. ha a két rendelés együtt eléri a 30.000 Ft-ot, nem fizet szállítási díjat. Kedvezmények szempontjából azonban nem vonhatók össze a rendelések. A megrendelések megjegyzés mezőjébe be kell írni, az előző megrendelések rendelés azonosítóját és az összevonással kapcsolatos kérelmet.
  2. Ha nem tudja napközben átvenni a rendelést: Amennyiben ön napközben nem elérhető a futár számára, akkor nem utánvétes fizetést kell választani, hanem érdemes a terméket előre utalással kifizetni. Ebben az esetben, rendeléskor olyan szállítási címet kell megadni, ahol 8.00 – 16.30 között át tudják venni a csomagot.
  3. Saját adatok módosítása: Bejelentkezés után a „beállítások/adatmódosítások” menüpontban módosíthatja adatait.
  1. Teendők, ha termék nem érkezett meg a feltüntetett szállítási határidőn belül: Ha rendeléskor helyesen lett kitöltve az e-mail cím mező, akkor a rendszer automatikusan kiküldött egy visszaigazolást a rendelésről. Ha az eladó részéről merül fel valamilyen akadály, akkor erről szintén tájékoztatást küld a rendszer. Ha a rendelést követően nem kapta meg visszaigazoló levelünket, akkor érdemes megnézni a spam fiókban. Ha egy levelünket sem kapta meg vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
  2. Bejelentkezési problémák: Segítségért keresse ügyfélszolgálatunkat Munkaidőben (8.00-16.30) telefonon és e-mailen állunk rendelkezésre. Tel: 06-70/451-8910, E-mail: info@nyirhome.hu. Munkaidőn túl értesítse az ügyfélszolgálatot e-mailben: info@nyirhome.hu 
  3. Ha az e-mail címemet foglaltnak tünteti fel a rendszer: Valószínűleg korábban már megkísérelt regisztrálni az adott e-mail címmel, a belépés menüben az „elfelejtett jelszó”-nál kérhet jelszó-emlékeztetőt, amit a regisztráció gomb mellett talál. ha nem oldódott meg a probléma, akkor munkaidőben hívja az ügyfélszolgálatunkat (06-70/451-8910). Munkaidőn túl értesítse az ügyfélszolgálatot e-mailben: info@nyirhome.hu
  4. Elfelejtett a jelszó/felhasználónév: Kérjen automatikus jelszó/felhasználó név – emlékeztetőt a bejelentkezés menüben. A rendszer a visszaigazolást a regisztrációkor megadott e-mail címre fogja küldeni. Ha idő közben megváltozott az e-mail cím, vagy ha nem oldódott meg a probléma, akkor munkaidőben hívja az ügyfélszolgálatunkat (06-70/451-8910). Munkaidőn túl értesítse az ügyfélszolgálatot e-mailben: ugyfelszolgalat@nyirhome.hu
      1. Szállítási és fizetési lehetőségek: A www.nyirhome.hu web áruházban minden ár magyar forintban van megadva és magába foglalja az ÁFA-t, de egyéb költségeket, mint például az esetleges házhozszállítást és csomagolási költséget nem tartalmazza, azok külön kerülnek felszámításra a szállítási módok fejezetben leírtak szerint.
        A vételár kiegyenlítése a következő módokon történhet, a vásárló ezek közül szabadon kiválaszthatja, hogy számára melyik a legkényelmesebb.22.1. Banki előre utalással futárszolgálattal történő szállítás esetén: a vevő az áru értékét és a szállítási költséget a rendelés beérkezését visszaigazoló e-mailben található bankszámlaszámra átutalja. Az összegnek a bankszámlára történő beérkezését követően a csomagot kiszállítják, kézhezvételkor a vásárlónak már semmilyen fizetési kötelezettsége nincs. Banki előre utalás esetén meg kell várni a visszaigazoló e-mailt a szállításról, melyben a bankszámlaszám is megtalálható, kérjük csak abban az esetben utaljon, ha megérkezett ez a levél.
        Bankszámlaszám: Az alábbi bankszámlára kérjük utalni az összeget:
        Saanpedo Group Kft.
        CIB bank 10702112 47321902 51100005
        Kérjük a közleményben feltüntetni a rendelési azonosítót!

        22.2. Szállítás futárszolgálattal, fizetés utánvéttel, készpénzzel vagy bankkártyával: ebben az esetben a termék árát a futárnak kell kifizetni a termék átvételekor, készpénzben, vagy bankkártyával. Ez a szolgáltatás egy kicsit drágább, mint az utalás, mert a szállító cég pénzkezelési felárat számol fel. A futárszolgálat csomagot a feladástól számított 24 órán belül kézbesíti az egész ország területén.

        22.3. Szerelő által történő kiszállítás, fizetés helyszínen készpénzben, vagy előreutalással: vannak termékeink, amelyeket bizonyos körzeten belül beszerelünk. Ilyen esetekben az vevőnek lehetősége van arra, hogy a szerelőnek fizessen készpénzben, vagy előreutalással. Ebben az esetben a szerelő kiszállási díja fizetendő (min. 3000Ft, vagy 100Ft/km oda vissza), külön szállítási díjat nem számolunk fel.
        22.4. Egyéb szállítási lehetőségek: A vevő a szállítást kérheti Postánmaradó, PostaPont, vagy Posta csomagautomatba is.

        22.5. Online bankkártyával történő fizetés: Megrendelés esetén az áru értékét lehetőség van online bankkártyás fizetéssel is kiegyenlíteni. A nyirhome.hu üzemeltetője a Saanpedo Group Kft, amely CIB Bank Zrt. szerződött partnere. Az online eCommerse fizetési felületet a CIB bank üzemelteti, ami 100%-ig megbízható. CIB Bank Zrt. (székhely: 1027 Budapest, Medve u. 4–14.; nyilvántartó cégbíróság: a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága; cégjegyzékszám: Cg. 01-10-041004; adószám:10136915-4-44; CSASZ: 17781028-5-44; Közösségi adószám: HU17781028; tőzsdei kereskedési jog: Budapesti Értéktőzsde Zártkörűen Működő Részvénytársaság kereskedője; tevékenységi engedély száma: 957/1997/F, III/41.044-10/2002, BIC (SWIFT) kód: CIBHHUHB.)

        22.5.1. A szolgáltató a vevő bankkártya adatait nem látja, így nem is tárolja. A fizetés egy titkosított csatornán keresztül, kódoltan továbbítódik a banknak.

        22.5.2. Mi az eCommerce szolgáltatás? Interneten keresztüli bankkártyás fizettetés lehetőségének biztosítása azon cégek számára, akik kereskedelmi tevékenységüket az interneten keresztül kívánják végezni. A CIB Bank az eCommerce szolgáltatással a vevő és kereskedő közötti online pénzáramlás biztosítását és ennek biztonságos lebonyolítását végzi.

         

        22.5.3. Előfizetés: A szolgáltató egyes fizikai és virtuális termékét havi előfizetéses (tagsági) üzleti modell alapján értékesíti, melynek ellenértékét Ismétlődő Bankkártyás Fizetés alapján szedi be.

        22.5.4. Ismétlődő Bankkártyás Fizetés (a továbbiakban: „Ismétlődő fizetés”). Az ismétlődő bankkártyás fizetés egy, a CIB Bank eCommers által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a vásárló által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártya adatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni, a bankkártya adatok újbóli megadása nélkül. A bankkártya adatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártya adatokhoz sem a szolgáltató, sem a CIB Bank nem fér hozzá.

22.5.5. Tagság: A vevőnek a tagsági szolgáltatás igénybevételéhez megrendeléskor engedélyezni kell az CIB Bank az eCommerce ismétlődő fizetési szolgáltatást. Megrendeléskor a nyilatkozat elfogadásával a vevő hozzájárul, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően a szolgáltató, mint kezdeményezett a későbbi fizetéseknél a bankkártya adatok újbóli megadása és a vevő tranzakciónként hozzájárulása nélkül a szolgáltató által kezdeményezve történjenek.

22.5.6. A tagság időtartama alatt: a tagdíj, – a csoportos beszedési megbízáshoz hasonlóan -, automatikusan levonásra kerül a bankkártyáról.

22.5.6. A tagsági díj rendszeressége: lehet heti, havi, negyedéves, féléves, és éves, az előzetes tájékoztatás alapján.

22.5.7. Tagság lemondása: A tagság az előzetesen meghatározott, és elfogadott szerződési feltétek mellet, lemondható.
A lemondás történhet:
a. A lemondási linkre kattintva, így a rendszer automatikusan törli a vevőt a rendszerből.
b. E-mailben a szolgáltató ügyfélszolgálatára címezve. Info@nyirhome.hu
c. Levélben a szolgáltató székhelyére címezve. Saanpedo Group Kft. 4400 Nyíregyháza Bethlen Gábor utca. 25. üzlet
d. A szolgáltató telefonos ügyfélszolgálatán keresztül. +3670/451-8910

22.5.8. Téves levonás: A szolgáltató által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért közvetlenül a szolgáltató felel. A CIB Bank eCommers szolgáltatóval szemben bármilyen igényérvényesítés kizárt.

22.6. Utalvánnyal való fizetésre nincs lehetőség.

      1. Személyes átvételre nincs lehetőség
      2. Szállítási kritériumok: Házhoz szállítás kizárólag Magyarország területére történő kiszállítás esetén vehető igénybe. A szállítási költség az együtt, egy csomagban feladott termékek árának, súlyának, illetve az utánvét függvényében változik. Ingyenes házhoz szállítás 30.000 Ft felett!

24.1. Futárszolgálat: Amennyiben ezt a szállítási módot választja, úgy az oldalunkon megrendelt termékeket a MPL futárszolgálaton keresztül juttatjuk el Önhöz. A futárszolgálat munkatársai a feladástól számított 24 munkanapi órán belül vállalják az egész ország területén a csomagok kézbesítését. Mivel a futárok napközben (8-17 óra között) dolgoznak, kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkanapokon ebben az időintervallumban a megadott címen valaki át tudja venni a csomagot és adott esetben ki is tudja fizetni annak utánvételi összegét.

Kézbesítési módok Kézbesítési megoldás folyamata
 

Házhoz kézbesítés

Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt. Max súlyhatár: 40Kg
Kézbesítés PostaPont átvételi pontokra A Postán maradóként vagy PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap lehet.  A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges. Időérzékeny küldemény esetén különösen kedvező, hogy 179 postára – külön díj felszámítása nélkül – szombaton is kiszállításra kerülnek a csomagok, így akár a pénteki munkanapokon, 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok szombati átvétele is biztosított ezeken a helyszíneken. Egyéb PostaPontok listája itt érhető el.
Max súlyhatár: 30Kg
 

Kézbesítés Csomag-automatára

Automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára és e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés szolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.

Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postára. Ekkor a címzett SMS-ben vagy e-mail- ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére). Csomagautomaták listája itt.
Max súlyhatár: 20Kg. Fizetés csak bankkártyával!

 

Az MPL futárszolgálat munkatársai szükség- kérés esetén telefonon is egyeztetnek a címzettel, ezért olyan telefonszámot érdemes megadni, amelyen általában elérhető. Amennyiben SMS-t is szeretne kapni a csomagja érkezéséről, úgy ne csak vonalas telefonszámot, hanem mobilszámot is adjon meg rendelésekor/regisztrációjakor. Ha mobilszámot is megad regisztrációjakor, a szállítás napján nemcsak a csomagérkezés pontos időpontjáról, illetve a fizetendő összegről kap SMS-értesítést, hanem a futár elérhetőségét is megkapja, melynek segítségével egyeztethet a szállítás időpontjáról, ha nem felel meg a futárszolgálat által ajánlott időpont.

MPL szállítási díjak: Az árak bruttóban vannak megadva az Áfá-t- tartalmazzák.

TÖMEG (kg) Házhoz Postán Maradó* PostaPont* Csomagautomata*
0-1 Kg 1 701 Ft 1 360 Ft 1 360 Ft 1 360 Ft
1-2 Kg 1 749 Ft 1 398 Ft 1 398 Ft 1 398 Ft
2-3 Kg 1 843 Ft 1 473 Ft 1 473 Ft 1 473 Ft
3-4 Kg 1 905 Ft 1 524 Ft 1 524 Ft 1 524 Ft
4-5 Kg 1 982 Ft 1 586 Ft 1 586 Ft 1 586 Ft
5-10 Kg 2 099 Ft 1 680 Ft 1 680 Ft 1 680 Ft
10-15 Kg 2 436 Ft 1 948 Ft 1 948 Ft 1 948 Ft
15-20 Kg 2 529 Ft 2 023 Ft 2 023 Ft 2 023 Ft
20-25 Kg 3 044 Ft 2 436 Ft    
25-30 Kg 3 545 Ft 2 835 Ft    
30-35 Kg 5 597 Ft      
35-40 Kg 5 972 Ft      

 

Figyelem: utánvétes fizetés esetén az MPL futárszolgálat pénzkezelési díjat számol fel, melynek mértékét az alábbi táblázat tartalmazza.

Árufizetés 5-20.000 Ft) 276 Ft db
Árufizetés (20.005-50.000 Ft) 398 Ft db
Árufizetés (50.005-100.000 Ft) 704 Ft db
Árufizetés (100.005-200.000 Ft) 1010 Ft db
Árufizetés (200.005-500.000 Ft) 1 622 Ft db
Árufizetés (500.005-1.000.000 Ft) 2 741 Ft db
Árufizetés (1.000.005-2.000.000 Ft) 5 596 Ft db

A fenti szállítási költségek visszavonásig érvényesek!

      1. Szállítási határidő: Minden termék mellett feltüntetjük a szállítás várható idejét, amelyek egymástól eltérőek lehetnek!
        25.1. Raktárunkban levő termékek szállítási határideje 2- 3 munkanap.
        25.2. A raktáron nem tartott termékek szállítási ideje 5-15 nap.
        A termék összekészítése után, szállítási határidő a feladástól számítva értendő, amely a futár esetében 1 munkanap. Amint rendelését átadjuk a szállító cégnek, erről Önt e-mailben értesítjük.
        25.3. Jelezze felénk, ha rendelt termékeket nem azonnal óhajtja megkapni, hanem egy Önnek megfelelő, későbbi időpontban. Így akár összevonhatja több rendelését is, mellyel szállítási költséget takaríthat meg.
        25.4. Amennyiben a megrendelt árut kiszállítottuk, de nem történik meg az átvétel, úgy a szállítás költsége a megrendelőt terheli! Fontos tudnivaló, hogy ez esetben függetlenül attól, hogy milyen összegben rendelt, az Ön által választott szállítási módra vonatkozó legmagasabb szállítási díjat kell megfizetnie.
        25.5. Tulajdonjog: A kiszállított árucikk a Saanpedo Group Kft. tulajdonában marad, amíg a fizetés teljes egészében meg nem történik.
      2. Számlázás: A szolgáltató a Számlázz.hu számlázó rendszert használja, amely biztonságos és össze van kötve a NAV rendszerével. Cégünk a vásárlásról E számlát állít ki, amelyet a rendeléskor megadott e-mail címre küld meg. A számlán szerepel az eladó és vevő neve, a termék ára, a szállítási költség, az áfa mértéke.
      3. A termék rendelkezésre állása:
        27.1. Amennyiben a megrendelt árucikk nem áll rendelkezésre a rendelés idején, illetve a termék nem beszerezhető 5 munkanapon belül, a www.nyirhome.hu webáruház üzemeltetője fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését. Ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a vásárló e-mailben értesítést kap. Ez esetben bármely, esetlegesen korábban eszközölt kifizetést (előre fizetés) a vásárló számára haladéktalanul visszautaljuk.
        27.2. A megrendelés akkor tekinthető a www.nyirhome.hu webáruházhoz megérkezettnek, amikor a vevő az ügyfélszolgálattól megkapta a visszaigazoló levelet. www.nyirhome.hu  web áruház üzemeltetőjét nem terheli semmilyen felelősség abban az esetben, amennyiben a visszaigazolás azért nem érkezik meg a vásárlóhoz, mert hibás e-mail címet adott meg, illetve a vásárló e-mail fiókjának tárhely telítettsége miatt az számára nem hozzáférhető.
        27.3. Rendelés késése: Megeshet, hogy beszállítónk késlekedése miatt a rendelést nem tudjuk a vállalt határidőre teljesíteni. Ilyen esetben mindig igyekszünk a késésről, a szállítás új várható időpontjáról a lehető legkorábban tájékoztatni a megrendelőt.
        A készlet és a szállítási idők tájékoztató jellegűek!
        Megrendelés visszaigazolása: Megrendeléséről rendszerünk automatikus visszaigazolást küld email-ben. Ha rendeléskor helyesen lett kitöltve az e-mail cím mező, akkor a rendszer automatikusan kiküldött egy visszaigazolást a rendelésről, ami tartalmazza a rendelésben foglalt összes adatot. Amennyiben a visszaigazoló levélben hibát talál, a fenti elérhetőségek egyikén vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
  1. Megrendelések feldolgozása és teljesítés: A beérkezett megrendeléseket folyamatosan dolgozzuk fel. Munkanapokon hétfőtől – péntekig 8.00-16.30 ig. A munkaidőn túl érkező rendeléseket másnap dolgozzuk fel
  2. Általános teljesítési határidő: A www.nyirhome.hu webáruházban, minden termék mellet fel van tüntetve a szállítási határidő, amit a visszaigazolástól kell számolni. Mivel nem minden terméknek egyforma a kiszállítási ideje, ezért elfordulhat, hogy a vevő, két eltérő szállítási idejű terméket rendel. Ilyen esetekben a szolgáltató a hosszabb szállítási határidőt veszi figyelembe. Erről az ügyfél számára értesítést küld. A vevő kérheti ellenszolgáltatás fejében a termékek külön kiszállítását. Ha a Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában külön nem állapodtak meg, akkor a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
  3. Határidőn túli teljesítés: Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét, a weboldalon feltüntetett határidőn belül nem tudja teljesíteni, – mert a szerződésben meghatározott termék valamilyen okból nem áll rendelkezésére:

– köteles erről a Felhasználót haladéktalanul írásban tájékoztatni. Ha az új szállítási határidőt a felhasználó elfogadja, akkor a teljesítés dátuma módosul.

– Amennyiben a Felhasználónak a későbbi teljesítési időpont nem felel meg, és ezt írásban visszaigazolta, a szerződés semmisnek nyilvánul. Ha a felhasználó előre fizetett, akkor az összeget a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

  1. Elállás joga: A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló

45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

  1. Az elállási jog gyakorlásának menete:

33.1. Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt szeretne lemondani, ezt kérjük ügyfélszolgálatunknak jelezze.
33.2. Amennyiben a vásárló eláll a vásárlástól, úgy a felek felbontják a vásárlási szerződést. A vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

33.3. Elállás esetén a sértetlen terméket a számlával, saját költségén küldje vissza a Szolgáltató címére Saanpedo Group Kft. 4400 Nyíregyháza Bethlen Gábor út. 25. üzlet. Az Ön elállási szándékának tudomásunkra jutásától számított 14 napon belül, vagy amennyiben ezen határidőn belül a visszaküldött termék nem érkezik be hozzánk, akkor a termék beérkezését követő munkanapon visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

33.4. Nem gyakorolhatja az elállási jogot, ha a termék eredeti csomagolását felbontotta. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja bontatlan csomagolásban cégünk részére visszajuttatni, úgy elállási szándékát nem áll módunkban elfogadni és nem vállaljuk a termék visszavásárlását.
33.5. A felhasználó visszavonhatja a szerződését az ügyfélszolgálat elérhetőségein, illetve munkaidőben a szolgáltató székhelyén. A fogyasztó az elállási jogát a termék kézhezvételének napjától számított 14 naptári nap elteltéig gyakorolhatja. Az elállás közlése vagy a megrendelt termék Szolgáltatóhoz történő határidőn belüli visszajuttatása elegendő az elállási határidő betartásához.
33.6. Érvényes elállás esetén minden kölcsönösen kapott teljesítés visszatérítendő. A fogyasztót terhelik a visszaszolgáltatás költségei, ha a kiszállított áru megfelel a megrendeltnek. Ha a kiszállított áruról a vásárló jelzése alapján elvégzett vizsgálatot követően bebizonyosodik, hogy nem felelt meg az előírásoknak, akkor a visszaszolgáltatás költségét a Szolgáltató megtéríti.

33.7. Elállási/Felmondási nyilatkozat MINTA: Amennyiben szeretne élni a szerződéstől való elállási/felmondási szándékával, abban az esetben az az alábbi MINTA szerinti adatokat kell eljuttatni a Szolgáltató ügyfélszolgálatára:

Saanpedo Group Kft. info@nyirhome.hu

Alulírott/ak (név), kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek (termék neve) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:

34. Jótállás: 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról. A Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény (Ptk.) 248. §-ában foglaltakra figyelemmel a Kormány a következő rendeletet alkotta.

34.1. A Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, új tartós fogyasztási cikkekre a rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.

34.2. A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.

34.3. A rendelet szerinti jótállás érvényességéhez, valamint a jótállásból eredő jogok érvényesítéséhez a vállalkozás a rendeletben foglaltakon túl további követelményt nem támaszthat a fogyasztóval szemben, kivéve, ha a fogyasztási cikk megfelelő üzembe helyezése más módon nem biztosítható és a követelmény teljesítése nem jelent aránytalan terhet a fogyasztó számára.

34.4. Ha a gyártó a fogyasztási cikkre a rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a vállalkozást megillető jogok a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.

34.5. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el. Az érvénytelen megállapodás helyébe a rendelet rendelkezései lépnek.

34.6. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás fogalma:
a. Kellékszavatosság azt jelenti, hogy bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél, a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért kellékszavatossági felelősséggel tartozik.
Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának). Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív, vagyis független attól, hogy tudta-e, hogy hibában (pontosabban hiba-okban) szenvedő terméket adott el, vagy sem, tehát a jóhiszemű eladó is felel a hibás teljesítésért a vevővel szemben.
b. Termékszavatosság: Az új Ptk. vezette be a termékszavatosság fogalmát, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (azaz a termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
c. A jótállás vagy „garancia” – azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett.

  1. A jótállás időtartama: A termék árától függően sávos jótállási idő (1-2-3 év)
    a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
    b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
    c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása – a (4) bekezdésben foglalt kivétellel – jogvesztéssel jár.

 *  A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

* Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

 *  A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

  1. Jótállási jegy: A vállalkozás köteles a fogyasztási cikkel együtt a jótállási jegyet a fogyasztó rendelkezésére bocsátani olyan formában, amely a jótállási határidő végéig biztosítja a jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát. A törvény lehetővé teszi a vállalkozás számára, hogy az engedélyezett formátumok bármelyikét használja, amelyek lehetnek papír alapú vagy elektronikus jótállási jegyek.

36.1. A jótállási jegyet közérthetően és egyértelműen, magyar nyelven kell megfogalmazni.

36.2. A jótállási jegyen fel kell tüntetni:

  1. a) a vállalkozás nevét, címét,
  2. b) a fogyasztási cikk azonosítására alkalmas megnevezését és típusát, valamint – ha van – gyártási számát,
  3. c) a gyártó nevét, címét, ha a gyártó nem azonos a vállalkozással,
  4. d) a szerződéskötés, valamint a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásának vagy – a vállalkozás vagy közreműködője általi üzembe helyezés esetén – a fogyasztási cikk üzembe helyezésének időpontját,
  5. e) a fogyasztó jótállásból eredő jogait, azok érvényesíthetőségének határidejét, helyét és feltételeit, továbbá
  6. f) az arról szóló tájékoztatást, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti,
  7. g) a vállalkozás bélyegzőlenyomatát és a kiállítás során a képviseletében eljáró személy aláírását, elektronikus dokumentumon való átadás esetén az elektronikus aláírást.

36.3. A jótállási jegynek utalnia kell arra, hogy a jótállás a fogyasztó jogszabályból eredő jogait nem érinti.

36.4. A vállalkozás az a rendelet előírásainak megfelelő jótállási jegyet elektronikus úton is átadhatja a fogyasztó részére. A fogyasztó részére elektronikusan átadott számla jótállási jegyként akkor fogadható el, ha tartalma megfelel e rendelet jótállási jegyre vonatkozó előírásainak is. A vállalkozás a jótállási jegy elektronikus úton való átadására legkésőbb a termék átadását vagy üzembe helyezését követő napon köteles. Ha a vállalkozás a jótállási jegyet elektronikus dokumentumként nem közvetlen megküldéssel adja át, hanem letöltést biztosító elérési cím formájában bocsátja azt a fogyasztó rendelkezésére, akkor az elektronikus jótállási jegy letölthetőségét a jótállási idő végéig nem szüntetheti meg, a letöltési cím elérhetőségét biztosítania kell. A vállalkozás a jótállási jegy elektronikus úton történő átadására legkésőbb a termék átadását vagy üzembehelyezését követő napon köteles.

36.5. Vita esetén a kötelezettség teljesítését a vállalkozás köteles bizonyítani, amennyiben a vállalkozás elektronikus jótállási jegyet állított ki az ügyfék részére.

  1. A jótállásból eredő jogok:

37.1. A jótállásból eredő jogok – a (3) bekezdésben foglalt kivétellel – a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása. (Vagyis a termék dobozát nem kötelező megtartani.)

37.2. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.

37.3. A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

  1. Javítás:
    38.1. A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

38.2. A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

38.3. Kijavítás iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálatnak a jótállási jegyen vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie:

  1. a) a kijavítás iránti igény bejelentésének és a kijavításra történő átvételnek az időpontját,
    b) a hiba okát és a kijavítás módját, továbbá
  2. c) a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját,

38.4. Kicserélés iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak a jótállási jegyen fel kell tüntetnie a kicserélés tényét és időpontját.

38.5. Ha a rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

38.6. Ha a rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

38.7. Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

  1. A rögzített bekötésű fogyasztási cikkekre vonatkozó szabályok:

39.1. A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani.

39.2. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálat gondoskodik.

  1. Jótállással kapcsolatos rendelkezések:
    40.1. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

40.2. A rendelet alkalmazásában gyártó: a fogyasztási cikkek adásvételének és a kapcsolódó jótállásnak egyes vonatkozásairól szóló, 1999. május 25-i 1999/44/EK európai parlamenti és tanácsi irányelv 1. cikk (2) bekezdés d) pontjában meghatározott gyártó.

40.3. A rendelkezések megsértése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság jár el a fogyasztóvédelemről szóló törvényben meghatározott szabályok szerint.

40.4. Az (1) bekezdésben megjelölt rendelkezések a fogyasztóvédelemről szóló törvény alkalmazásában fogyasztóvédelmi rendelkezések.

  1. Panaszkezelés: Amennyiben panasszal szeretne élni valamilyen termékünk vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatban, azt megteheti az alábbi elérhetőségek egyikén:

– Levélben: a Saanpedo Group Kft. székhelyére címzett levélben, a 4400 Nyíregyháza Bethlen Gábor u. 25. üzlet címre

– E-mailben: a www.nyirhome.hu ügyfélszolgálatának címzett levélben, az info@ nyirhome.hu címre

– Telefonon: a www.nyirhome.hu ügyfélszolgálati telefonszámára 0670/451-8910 számon.

A beérkezett panaszokat munkaidőben (H-P 8.00-16.30-ig) azonnal feldolgozzuk. A hétvégén beérkező panaszokat a hét első munkanapján dolgozzuk fel.

  1. Vegyes rendelkezések: A Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Nyíregyházi Városi Bíróság/Törvényszék illetékességét.

42.1. A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

42.2. Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó erre irányuló kérelme alapján a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület helyett a szerződés teljesítésének helye vagy a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás, illetve az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye szerinti békéltető testülethez is benyújtható a kérelem.

42.3. Békéltető testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hubmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím:bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hubekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Elnök: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-735
Fax száma: (52) 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint
Levelezési címe: 3300 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.  III. emelet 305.-306. szoba
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Elnök: Dr. Lajkóné, Dr. Vígh Judit
E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszáma: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési címe: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszáma: (1)-474-7921
Fax száma: (1)-474-7921
Elnök: Dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné Dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Székhely: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Ügyfélfogadás: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Mitev Hrisztó
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-514
Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmkik@zmkik.huzmbekelteto@zmkik.hu

  1. A Szolgáltató kijelenti, hogy a fenti adatok megfelelnek a valóságnak.
  2. A vevő kijelenti, hogy elolvasta az ASZF rendelkezéseit, azt megértette, valamint tudomásul veszi, hogy a megrendelés véglegesítésével fizetési kötelezettséget vállal magára nézve.

Kelt: Nyíregyháza, 2021.03.12.