Általános Szerződési Feltételek

Saanpedo Group Kft. – www.nyirhome.hu

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák az – alul írott, a továbbiakban szolgáltató -, által üzemeltetett web áruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. Az ÁSZF letölthető a hivatalos weboldalról: https://nyirhome.hu/wp-content/uploads/2019/06/ASZF-nyirhome.hu-Pdf..pdf

A szolgáltató neve: Saanpedo Group Kft. – www.nyirhome.hu

A szolgáltató székhelye: 4400. Nyíregyháza Bethlen Gábor u. 25. üzlet

A szolgáltató elérhetősége: Tel: 0670/451-8910, email: info@nyirhome.hu

Cégjegyzékszáma: 15-09-084913

Adószáma: 26213037-2-15

Bankszámla: Sberbank 14100055-29078649-01000000

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Nyíregyházi Törvényszék Cégbírósága

A szerződés nyelve: magyar

 

A tárhely-szolgáltató adatai:

Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.

Cégjegyzékszám: 01-09-909968

Adószám: 14571332-2-42

Bankszámlaszám:(CIB Bank Zrt.) 10702215-48381002-51100005

Nemzetközi (IBAN) Számlaszám EUR: HU03 1070 2215 4838 1002 5000 0005

Nemzetközi (IBAN) Számlaszám HUF: HU45 1070 2215 4838 1002 5110 0005

BIC (SWIFT) kód: CIBHHUHB

 

 

1. Alapvető rendelkezések: A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

 

 

2. Az ASZF hatálya: Ezen tudnivalók érvényesek a www.nyirhome.hu webáruház által kínált termékekből kiválasztott árucikknek a www.nyirhome.hu weboldalon, vagy az ügyfélszolgálaton (tel.: 0670/451-8910) keresztül történő megrendeléskor.

 

3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme: Oldalainkon megjelenő információk a www.nyirhome.hu üzemeltetőjének a tulajdonát képezik. Az anyagok kizárólag személyes, nem kereskedelmi célú használata engedélyezett. Az itt található anyagokat a látogató nem jogosult módosítani, újra előállítani, nyilvánosan közzétenni, előadni, terjeszteni, illetve egyéb módon a nyilvánosságot szolgáló vagy kereskedelmi célzattal felhasználni. Adatainkat a legnagyobb gondosság mellett állítottuk össze, de az esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Egyes termékek fotói illusztrációk és eltérhetnek a valóságtól. Az árak honlapunkon történő megjelenésüktől kezdve érvényesek kivéve, ha azok minden gondosság ellenére hibásan kerültek feltüntetésre, – különösen a nyilvánvaló elírások, az általános forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak, – akkor cégünk nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást. Ha ez a megrendelőnek nem felel meg, elállhat a vásárlástól. Termékeink kizárólag online rendelhetőek, személyes vásárlásra nincs lehetőség.

4. Rendelkezésre állás/nyitva tartás: A www.nyirhome.hu webáruház az év 365 napján nyitva tart és fogadja a vásárlókat. Telefonos ügyintézési idő: Hétfőtől – péntekig 8.00-16.30 ig. Ünnepnapokon, és hétvégén telefonos ügyfélszolgálatot nem tartunk fent.

 

5. Adatkezelési szabályok: A www.nyirhome.hu üzemeltetője tiszteletben tartja és biztonsággal őrzi az Ön személyes adatait. A regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeli – figyelemmel a 2011. évi CXII. adatvédelemről szóló törvényre -, és csak a megrendelések teljesítésének lebonyolítására és saját promóciós kampányainak keretében használja fel, harmadik személynek nem adja át. Ön, mint felhasználó tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta azzal, hogy írásban bármikor visszavonhatja. (Illetve az automatizált hírlevélről a benne található leiratkozási linken keresztül, egy kattintással le lehet iratkozni.) A honlap látogatása során bizonyos tartalmak automatikusan generálódnak a honlapot futtató Webszerveren (pl. a látogató IP címe, a látogatás időpontját, valamint a böngésző és operációs rendszer típusa). Ezen adatokat kizárólag arra használjuk, hogy a honlap forgalmát figyelemmel kísérjük, és további fejlesztéseink érdekében megismerjük Felhasználóink látogatási szokásait. Ezen adatokat a megjelölt céloktól eltérő célra nem használjuk fel.

További kérdéssel, illetve észrevételeivel keresse az ügyfélszolgálatunkat. Adatvédelmi szabályzatunkat itt olvashatja: https://nyirhome.hu/wp-content/uploads/2019/06/Nyirhome.hu-adatkezelési-tájékoztató-Pdf.pdf

6. Hírlevél: Aktualitásokról és akcióinkról hírlevelünkben küldünk tájékoztatást, amennyiben a vásárló erre igényt tart. A regisztrációval a vásárló hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Saanpedo Group Kft. számára reklám céllal hírlevelet küldjön. A hírlevélről bármikor lehetősége van leiratkozni. a levelek alján található leiratkozás linkre kattintva. Vagy emailben kérni a törlést az ugfelszolgalat@nyirhome.hu emailcimen. Hírleveleink a kiküldéskor érvényes árakat tartalmazzák, az éppen aktuális árakról mindig honlapunkon tájékozódhat.

7. Vásárlási lehetőségek: a www.nyirhome.hu webáruház, kizárólag online kiszolgálást végez. A Saanpedo Group Kft. csak irodát és áruraktárat tart fenn. Rendelést telefonon is leadhatja a +3670/451-8910 számon. Bolti tevékenységet nem végzünk. Személyes kiszolgálásra nincs lehetőség.

 

8. A termékekkel kapcsolatban: www.nyirhome.hu webshopban a szolgáltató részletesen feltünteti a termékek nevét, árát, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

– A termékek árai tartalmazzák az Áfát.
– A termékek árai nem tartalmazzák a házhozszállítási díjat. (Erről a szállítási feltételek részben bővebben olvashat)

– A termékek árai, ha ez külön nincs feltüntetve, akkor tartalmazzák a csomagolási díjat. (Egyes termékek esetében speciális csomagolás szükségeltetik, ebben az esetben külön csomagolási díjat számítunk fel, ami a termékleírásnál feltüntetésre kerül.

 

9. Akciókkal kapcsolatos tudnivalók:

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az
– az akció időtartamáról
– a készlet erejéig

– a kedvezmények mértékéről
– a részt vételi, feltételekről

A különböző típusú akcióink, és kedvezményeink nem vonhatók össze.

 

 

10. A rendelés menetének részletes leírása: A vásárlás első lépése a kiválasztott tételek kosárba tétele. Ez természetesen nem kötelezi Önt vásárlásra, amennyiben meggondolja magát, akkor a „tétel törlése” gombbal bármely tételt kiveheti a kosárból, de a „kosár ürítése” gombra kattintva a kosár teljes tartalmát is törölheti. A kiválasztott termékek mindaddig a kosarában maradnak, amíg Ön meg nem vásárolja, vagy a kosárból a fenti lehetőségek valamelyikével el nem távolítja őket. Ha 30 percig semmilyen böngésző tevékenységet nem végez, akkor a vásárlás folytatásához ismét be kell jelentkeznie oldalunkra. Ilyenkor az elérhető tételeket a kosarában fogja találni. Amikor minden megvásárolni kívánt terméket a kosárba tett, „kosár megtekintése” menüpontban kattintson a “megrendelés továbbítása” gombra.

– Amennyiben Weboldalunkon korábban már regisztrált, úgy a regisztrációhoz használt e-mail adataival jelentkezzen be. Amennyiben még nem regisztrált, úgy a megjelenő adatmezők kitöltésével, a megrendelés véglegesítésével egyidejűleg a regisztrációja is megtörténik.

– Kérjük, hogy az e-mail címének és a telefonszámának a helyességére fokozottan ügyeljen, mert amennyiben ezek valamelyikét tévesen adja meg, úgy az Önnel való kommunikációnkra (rendelésének állapota, kiszállítás várható időpontja, esetleges egyeztetések) nincs lehetőség.

– A szállítási módot az Önnek megfelelő mód melletti gombra való kattintással tud választani.

– Házhoz szállítás esetén, amennyiben a számlázási és a szállítási cím nem egyezik meg, töltse ki a szállítási címet is.  

– A kosárban összegezzük a rendelését, megtekintheti az Ön által választott termékeket, a termékek összértékét, a kalkulált szállítási költséget.

– Amennyiben korábbi vásárlásai által Ön kupon formájában levásárolható kedvezményre jogosult és azt a jelenlegi rendelésénél igénybe kívánja venni, úgy kérjük, hogy ezen szándékát a megfelelő négyzet kipipálásával jelezze, illetve adja meg a kupon kódját. Ellenkező esetben a kedvezménye megmarad, azt a következő vásárlásoknál veheti majd igénybe.

– A rendelés véglegesítése előtt a megfelelő négyzet kipipálásával igazolnia kell, hogy az Ön által megadott adatok megfelelnek a valóságnak, valamint azt, hogy jelen ASZF tartalmát megismerte, azt elfogadja, a rendelés menetével tisztában van, vállalja a vásárlással összefüggő, felül írott szolgáltató javára történő fizetési kötelezettséget, továbbá az Adatvédelmi tájékoztatóban részletezett adatkezelésekhez hozzájárul.

– A “megrendelés elküldése” gombbal fejezheti be, adhatja le rendelését.

– Megrendelésének alakulását figyelemmel kísérheti oldalunkon a „rendeléseim” menüpontban.

– A csomagban minden esetben kiküldjük az Ön által megadott adatokkal kiállított számlát, melyen a megrendelt termékek tételesen szerepelnek.

 

11. A szerződés létrejötte:

– A vásárló a “Megrendelés elküldése” gombra történő kattintással kötelező érvényű és számára fizetési kötelezettséggel járó ajánlatot tesz a kosárban található árucikk(ek) megvételére, és elfogadja ezen Vásárlási tudnivalók érvényességét.
– A megrendelés visszaigazolása – amely a rendelés feladása után automatikusan kiküldésre kerül – igazolja, hogy a vásárló rendelését a Saanpedo Group Kft megkapta, ez azonban nem jelenti a vásárló ajánlatának elfogadását.
– A szerződés csak akkor tekinthető megkötött szerződésnek, amikor a Saanpedo Group Kft. kinyilvánítja a rendelés elfogadását, amelyet egy külön e-mail küldésével igazol vissza.
– A vásárló a Saanpedo Group Kft. honlapján való regisztrációval, illetve a telefonon leadott rendeléssel elismeri, hogy jelen ASZF, valamint az Adatvédelmi tájékoztató tartalmát megismerte, azt elfogadja, a rendelés menetével tisztában van, vállalja a vásárlással összefüggő, Saanpedo Group Kft javára történő fizetési kötelezettséget, továbbá az Adatvédelmi tájékoztatóban részletezett adatkezelésekhez hozzájárul.
– Amennyiben a vásárlást megelőzően a termékkel kapcsolatban kérdése merül fel, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol készséggel állunk rendelkezésére.

12. Rendelési hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek: amennyiben a rendelés után észleli, hogy valamilyen adatot rosszul adott meg, ezt azonnal jelezze a szolgáltató ügyfélszolgálatának.

 

13. Rendeléskor mit érdemes írni a „megjegyzés” rovatba? A munkatársaknak szóló részbe az alábbi témakörökkel kapcsolatban érdemes megjegyzést tenni:

– az általunk vállalt határidő utáni szállítási, átvételi dátumot. Tehát, ha egy későbbi időpontban szeretné megkapni a terméket.

– rendelések egy csomagban történő kézbesítésének igényét.

– azt/azokat a nap/napokat, melyeken nem tudja átvenni a rendelését.

– ha, a csomagot Ön helyett más (szomszéd, kolléga, portás stb.) is átveheti. Név és telefonszám megadásával.

– ha a szállítási cím, vagy azon belül a pontos cím megközelítését bonyolultnak gondolja, akkor rövid megjegyzésben leírhatja.

– A rendelés véglegesítése előtti telefonos egyeztetésre vonatkozó igényt.

 

14. Rendeléskor mit nem szabad a „megjegyzés” rovatba írni: A munkatársainknak szóló részbe a rendelés módosításával kapcsolatos tényezőket nem lehet beírni, mert a megjegyzés rovatot nem kezeli rendszer:

– Pl. a korábban kiválasztottól eltérő átvételi- és/vagy fizetési módot, szállítási vagy számlázási címet. Ilyen esetben módosítani kell a rendeléssel kapcsolatos adatokat, hogy azt a rendszer kezelni tudja!

– pl. ha a kosárba tettől eltérő példányszámot szeretne – lépjen vissza a kosárhoz és módosítsa a darabszámot.

– Pl. hogy a rendelésről több számlát, eltérő nevekre szeretné – egy rendelésről automatikusan egy számlát állítunk ki! Ha a rendelést bontva szeretné számláztatni, akkor érdemes a rendeléseket külön leadni. Ettől a szállítás történhet összevonva, de a megrendelések megjegyzés mezőjébe be kell írni, az előző megrendelések rendelés azonosítóját és az összevonással kapcsolatos kérelmet.

 

15. Rendelések összevonása: Csomagolás szempontjából összevonható két rendelés, ha még nem kertült szállítási fázisba. Tehát egyszer számítjuk fel a szállítási költséget, ill. ha a két rendelés együtt eléri a 30.000 Ft-ot, nem fizet szállítási díjat. Kedvezmények szempontjából azonban nem vonhatók össze a rendelések. A megrendelések megjegyzés mezőjébe be kell írni, az előző megrendelések rendelés azonosítóját és az összevonással kapcsolatos kérelmet.

 

16. Ha nem tudja napközben átvenni a rendelést: Amennyiben ön napközben nem elérhető a futár számára, akkor nem utánvétes fizetést kell választani, hanem érdemes a terméket előre utalással kifizetni. Ebben az esetben, rendeléskor olyan szállítási címet kell megadni, ahol 8.00 – 16.30 között át tudják venni a csomagot.

 

17. Saját adatok módosítása: Bejelentkezés után a „beállítások/adatmódosítások” menüpontban módosíthatja adatait.

 

18. Teendők, ha termék nem érkezett meg a feltüntetett szállítási határidőn belül: Ha rendeléskor helyesen lett kitöltve az e-mail cím mező, akkor a rendszer automatikusan kiküldött egy visszaigazolást a rendelésről. Ha az eladó részéről merül fel valamilyen akadály, akkor erről szintén tájékoztatást küld a rendszer. Ha a rendelést követően nem kapta meg visszaigazoló levelünket, akkor érdemes megnézni a spam fiókban. Ha egy levelünket sem kapta meg vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

19. Bejelentkezési problémák: Segítségért munkaidőben hívja az ügyfélszolgálatunkat (06-70/451-8910). Munkaidőn túl értesítse az ügyfélszolgálatot e-mailben: ugyfelszolgalat@nyirhome.hu

20. Ha az e-mail címemet foglaltnak tünteti fel a rendszer: Valószínűleg korábban már megkísérelt regisztrálni az adott e-mail címmel, a belépés menüben az „elfelejtett jelszó”-nál kérhet jelszó-emlékeztetőt, amit a regisztráció gomb mellett talál. ha nem oldódott meg a probléma, akkor munkaidőben hívja az ügyfélszolgálatunkat (06-70/451-8910). Munkaidőn túl értesítse az ügyfélszolgálatot e-mailben: ugyfelszolgalat@nyirhome.hu

21. Elfelejtett a jelszó/felhasználónév: Kérjen automatikus jelszó/felhasználó név – emlékeztetőt a bejelentkezés menüben. A rendszer a visszaigazolást a regisztrációkor megadott e-mail címre fogja küldeni. Ha idő közben megváltozott az e-mail cím, vagy ha nem oldódott meg a probléma, akkor munkaidőben hívja az ügyfélszolgálatunkat (06-70/451-8910). Munkaidőn túl értesítse az ügyfélszolgálatot e-mailben: ugyfelszolgalat@nyirhome.hu

 

22. Szállítási és fizetési lehetőségek: A www.nyirhome.hu webáruházban minden ár magyar forintban van megadva és magába foglalja az áfá-t, de egyéb költségeket, mint például az esetleges házhozszállítást és csomagolási költséget nem tartalmazza, azok külön kerülnek felszámításra a szállítási módok fejezetben leírtak szerint.
A vételár kiegyenlítése a következő módokon történhet, a vásárló ezek közül szabadon kiválaszthatja, hogy számára melyik a legkényelmesebb:
22.1. Szállítás futárszolgálattal, fizetés előre utalással: ebben az esetben a termék árát a vevő előre utalja a szolgáltatónak. A termék azután kerül szállításra, amikor a termék vételára megérkezett a szolgáltató bankszámlájára. A terméket futárszolgálat fogja házhoz vinni. A futárszolgálat a csomagot a feladástól számított 24 órán belül kézbesíti az egész ország területén. Ingyenes házhoz szállítás 30.000 Ft felett!

22.2. Banki előre utalással futárszolgálattal történő szállítás esetén: az áru értékét és a szállítási költséget a rendelés beérkezését visszaigazoló e-mailben található bankszámlaszámra átutalja.  Az összegnek a bankszámlára történő beérkezését követően a csomagot kiszállítják, kézhezvételkor a vásárlónak természetesen már semmilyen fizetési kötelezettsége nincs. Banki előre utalás esetén meg kell várni a visszaigazoló e-mailt a szállításról (Szállítható termék(ek) visszajelzése), melyben a bankszámlaszám is megtalálható, kérjük csak abban az esetben utaljon, ha megérkezett ez a levél. 

Bankszámlaszám: Az alábbi bankszámlára kérjük utalni az összeget:
Saanpedo Group Kft.
Sberbank 14100055-29078649-01000000
Kérjük a közleménybe feltüntetni a rendelési azonosítót! 

22.3. Szállítás futárszolgálattal, fizetés utánvéttel készpénzzel vagy bankkártyával: ebben az esetben a termék árát a futárnak kell kifizetni a termék átvételekor, készpénzben, vagy bankkártyával. Ez a szolgáltatás egy kicsit drágább, mint az utalás, mert a szállító cég pénzkezelési felárat számol fel. A futárszolgálat csomagot a feladástól számított 24 órán belül kézbesíti az egész ország területén. Ingyenes házhoz szállítás 30.000 Ft felett!

22.4. Szerelő által történő kiszállítás, fizetés helyszínen készpénzben, vagy előreutalással: vannak termékeink, amelyeket bizonyos körzeten belül beszerelünk. Ilyen esetekben az vevőnek lehetősége van arra, hogy a szerelőnek fizessen készpénzben, vagy előreutalással. Ebben az esetben a szerelő kiszállási díja fizetendő (min. 2500Ft, vagy 70Ft/km oda vissza), külön szállítási díjat nem számolunk fel. A termék vételára szerelőnek fizetendő készpénzben, vagy előreutalással.

22.5. Utalvánnyal és online bankkártyával történő fizetésre nincs lehetőség.

22.6. Személyes átvételre nincs lehetőség

24. Szállítási kritériumok: Házhoz szállítás kizárólag Magyarország területére történő kiszállítás esetén vehető igénybe. A szállítási költség az együtt, egy csomagban feladott termékek árának, és súlyának függvényében változik.

24.1. Futárszolgálat: Amennyiben ezt a szállítási módot választja, úgy az oldalunkon megrendelt termékeket a GLS futárszolgálaton keresztül juttatjuk el Önhöz. A futárszolgálat munkatársai a feladástól számított 24 munkanapi órán belül vállalják az egész ország területén a csomagok kézbesítését. Mivel a futárok napközben (8-17 óra között) dolgoznak, kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkanapokon ebben az időintervallumban a megadott címen valaki át tudja venni a csomagot és adott esetben ki is tudja fizetni annak utánvételi összegét.

A GLS futárszolgálat munkatársai szükség- kérés esetén telefonon is egyeztetnek a címzettel, ezért olyan telefonszámot érdemes megadni, amelyen általában elérhető. Amennyiben SMS-t is szeretne kapni a csomagja érkezéséről, úgy ne csak vonalas telefonszámot, hanem mobilszámot is adjon meg rendelésekor/regisztrációjakor. Ha mobilszámot is megad regisztrációjakor, a szállítás napján nemcsak a csomagérkezés pontos időpontjáról, illetve a fizetendő összegről kap SMS-értesítést, hanem a futár elérhetőségét is megkapja, melynek segítségével egyeztethet a szállítás időpontjáról, ha nem felel meg a futárszolgálat által ajánlott időpont.

Ha a címzett az első kézbesítéskor nem tartózkodik  a megadott címen, a futár értesítést hagy a csomag érkezéséről és a következő munkanapon ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot.

 

 

 

Csomagsúly

BRUTTÓ Fuvardíj/csomag (Ft)

0 – 2 kg

1587Ft

2,1 – 3 kg

1841Ft

3,1 – 5 kg

1969Ft

5,1 – 10 kg

2096Ft

10,1 – 15 kg

2223Ft

15,1 – 20 kg

2477Ft

20,1 – 25 kg

2731Ft

25,1 – 30 kg

2985Ft

30,1 – 40 kg

5842Ft

 

 

 

Figyelem: utánvétes fizetés esetén a futárszolgálat pénzkezelési díjat számol fel, melynek mértékét az alábbi táblázat tartalmazza.

 

 

Utánvét összege

BRUTTÓ Díja

10 000 Ft-ig

582Ft

20 000 Ft-ig

800Ft

50 000 Ft-ig

990Ft

100 000 Ft-ig

1257Ft

150 000 Ft-ig

1511Ft

499 999 Ft-ig

a beszedett érték 1%-a

 

 

 

A fenti szállítási költségek visszavonásig érvényesek!

25. Szállítási határidő: Minden termék mellett feltüntetjük a szállítás várható idejét, amelyek egymástól eltérőek lehetnek!

25.1. Raktárunkban levő termékek szállítási határideje 2- 3 munkanap.

25.2. A raktáron nem tartott termékek szállítási ideje 5-15 nap.

A termék összekészítése után, szállítási határidő a feladástól számítva értendő, amely a  futár esetében 1 munkanap,  Amint rendelését átadjuk a szállító cégnek, erről Önt e-mailben értesítjük.

 

25.3. Jelezze felénk, ha rendelt termékeket nem azonnal óhajtja megkapni, hanem egy Önnek megfelelő, későbbi időpontban. Így akár összevonhatja több rendelését is, mellyel szállítási költséget takaríthat meg.

25.4. Amennyiben a megrendelt árut kiszállítottuk, de nem történik meg az átvétel, úgy a szállítás költsége a megrendelőt terheli! Fontos tudnivaló, hogy ez esetben függetlenül attól, hogy milyen összegben rendelt, az Ön által választott szállítási módra vonatkozó legmagasabb szállítási díjat kell megfizetnie.

25.5. A csomagban található majd a számla, és termékhez tartozó jótállási jegy. A számlán szerepel a termék ára és a szállítási költség.

26. Tulajdonjog fenntartása: A kiszállított árucikk a Saanpedo Group Kft. tulajdonában marad, amíg a fizetés teljes egészében meg nem történik. 

27. A termék rendelkezésre állása:
27.1. Amennyiben a megrendelt árucikk nem áll rendelkezésre a rendelés idején, illetve a termék nem beszerezhető 5 munkanapon belül, a www.nyirhome.hu webáruház üzemeltetője fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését. Ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a vásárló e-mailben értesítést kap. Ez esetben bármely, esetlegesen korábban eszközölt kifizetést (előre fizetés) a vásárló számára haladéktalanul visszautaljuk.
27.2. A megrendelés akkor tekinthető a www.nyirhome.hu webáruházhoz megérkezettnek, amikor a vevő az ügyfélszolgálattól megkapta a visszaigazoló levelet. www.nyirhome.hu webáruház üzemeltetőjét nem terheli semmilyen felelősség abban az esetben, amennyiben a visszaigazolás azért nem érkezik meg a vásárlóhoz, mert hibás e-mail címet adott meg, illetve a vásárló e-mail fiókjának tárhely telítettsége miatt az számára nem hozzáférhető.

27.3. Rendelés késése: Megeshet, hogy beszállítónk késlekedése miatt a rendelést nem tudjuk a vállalt határidőre teljesíteni. Ilyen esetben mindig igyekszünk a késésről, a szállítás új várható időpontjáról a lehető legkorábban tájékoztatni a megrendelőt.

A készlet és a szállítási idők tájékoztató jellegűek!

 

28. Megrendelés visszaigazolása: Megrendeléséről rendszerünk automatikus visszaigazolást küld email-ben. Ha rendeléskor helyesen lett kitöltve az e-mail cím mező, akkor a rendszer automatikusan kiküldött egy visszaigazolást a rendelésről, ami tartalmazza a rendelésben foglalt összes adatot. Amennyiben a visszaigazoló levélben hibát talál, a fenti elérhetőségek egyikén vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

29. Megrendelések feldolgozása és teljesítés: A beérkezett megrendeléseket folyamatosan dolgozzuk fel. Munkanapokon hétfőtől – péntekig 8.00-16.30 ig. A munkaidőn túl érkező rendeléseket másnap dolgozzuk fel.

 

30. Általános teljesítési határidő: A www.nyirhome.hu webáruházban, minden termék mellet fel van tüntetve a szállítási határidő, amit a visszaigazolástól kell számolni. Mivel nem minden terméknek egyforma a kiszállítási ideje, ezért elfordulhat, hogy a vevő, két eltérő szállítási idejű terméket rendel. Ilyen esetekben a szolgáltató a hosszabb szállítási határidőt veszi figyelembe. Erről az ügyfél számára értesítést küld. A vevő kérheti ellenszolgáltatás fejében a termékek külön kiszállítását. Ha a Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában külön nem állapodtak meg, akkor a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

 

31. Határidőn túli teljesítés: Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét, a weboldalon feltüntetett határidőn belül nem tudja teljesíteni, – mert a szerződésben meghatározott termék valamilyen okból nem áll rendelkezésére:

– köteles erről a Felhasználót haladéktalanul írásban tájékoztatni. Ha az új szállítási határidőt a felhasználó elfogadja, akkor a teljesítés dátuma módosul.

– Amennyiben a Felhasználónak a későbbi teljesítési időpont nem felel meg, és ezt írásban visszaigazolta, a szerződés semmisnek nyilvánul. Ha a felhasználó előre fizetett, akkor az összeget a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

 

32. Elállás joga: A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló

45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

 

33. Az elállási jog gyakorlásának menete:

33.1. Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt szeretne lemondani, ezt kérjük ügyfélszolgálatunknak jelezze.
33.2. Amennyiben a vásárló eláll a vásárlástól, úgy a felek felbontják a vásárlási szerződést. A vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

33.3. Elállás esetén a sértetlen terméket a számlával, saját költségén küldje vissza a Szolgáltató címére Saanpedo Group Kft. 4400 Nyíregyháza Bethlen Gábor út. 25. üzlet. Az Ön elállási szándékának tudomásunkra jutásától számított 14 napon belül, vagy amennyiben ezen határidőn belül a visszaküldött termék nem érkezik be hozzánk, akkor a termék beérkezését követő munkanapon visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

33.4. Nem gyakorolhatja az elállási jogot, ha a termék eredeti csomagolását felbontotta. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja bontatlan csomagolásban cégünk részére visszajuttatni, úgy elállási szándékát nem áll módunkban elfogadni és nem vállaljuk a termék visszavásárlását.
33.5. A felhasználó visszavonhatja a szerződését az ügyfélszolgálat elérhetőségein, illetve munkaidőben a szolgáltató székhelyén. A fogyasztó az elállási jogát a termék kézhezvételének napjától számított 14 naptári nap elteltéig gyakorolhatja. Az elállás közlése vagy a megrendelt termék Szolgáltatóhoz történő határidőn belüli visszajuttatása elegendő az elállási határidő betartásához.
33.6. Érvényes elállás esetén minden kölcsönösen kapott teljesítés visszatérítendő. A fogyasztót terhelik a visszaszolgáltatás költségei, ha a kiszállított áru megfelel a megrendeltnek. Ha a kiszállított áruról a vásárló jelzése alapján elvégzett vizsgálatot követően bebizonyosodik, hogy nem felelt meg az előírásoknak, akkor a visszaszolgáltatás költségét a Szolgáltató megtéríti.

33.7. Elállási/Felmondási nyilatkozat MINTA: Amennyiben szeretne élni a szerződéstől való elállási/felmondási szándékával, abban az esetben az az alábbi MINTA szerinti adatokat kell eljuttatni a Szolgáltató ügyfélszolgálatára:

Saanpedo Group Kft. ugyfelszolgalat@nyirhome.hu

Alulírott/ak (név), kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek (termék neve) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

 

34. Termékgarancia: A megrendelt termékekre a Ptk. 6:168. § szabályai szerint szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa az ügyfélszolgálatot. Hibás teljesítés esetén a terméket elsősorban kicseréljük – ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk, vagy a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége a Szolgáltatót terhelik. A www. nyirhome.hu webáruházban, egyes termékek eltérő garancia idők is jótállási feltételek mellett kerülnek értékesítésre. Abban az esetben, ha a szolgáltató a kormányrendeletben meghatározott kötelező jótállási időn túl vállalja a garanciát, a termékhez jótállási jegyet mellékel. A garancia érvényesítéséhez alap esetben elegendő a számla vagy blokk felmutatása, emelt garancia idők esetében a számla vagy blokk, és a jótállási jegy felmutatása. A jótállási jegy elvesztése esetén a garancia nem érvényesíthető.

35. Panaszkezelés: Amennyiben panasszal szeretne élni valamilyen termékünk vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatban, azt megteheti az alábbi elérhetőségek egyikén:

– Levélben: a Saanpedo Group Kft. székhelyére címzett levélben, a 4400 Nyíregyháza Bethlen Gábor u. 25. üzlet címre

– E-mailben: a www.nyirhome.hu ügyfélszolgálatának címzett levélben, az ugyfelszolgalat@ nyirhome.hu címre

– Telefonon: a www.nyirhome.hu ügyfélszolgálati telefonszámára 0670/451-8910 számon.

A beérkezett panaszokat munkaidőben (H-P 8.00-16.30-ig) azonnal feldolgozzuk. A hétvégén beérkező panaszokat a hét első munkanapján dolgozzuk fel.

 

36. Vegyes rendelkezések: A Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Nyíregyházi Városi Bíróság/Törvényszék illetékességét.

 

37. A Szolgáltató kijelenti, hogy a fenti adatok megfelelnek a valóságnak.

38. A vevő kijelenti, hogy elolvasta az ASZF rendelkezéseit, azt megértette, valamint tudomásul veszi, hogy a megrendelés véglegesítésével fizetési kötelezettséget vállal magára nézve.

 

Kelt: Nyíregyháza, 2019. március 25.